En tripp till "storstaden" Locknevi!

2009-11-05 @ 22:42:16Jag och Cicci kom nyligen hem från en trevlig kväll i Locknevi. Vi var bjudna på middag hos de nya "sambosarna" Henke och Tommy. Eftersom de jagar och att jag aldrig har smakat viltkött så ville de bjuda på det. Middagen var smarrig, men jag måste erkänna att jag föredrar "vanligt" kött framför. Det blev råddjur med potatisgratäng och till efterrätt gjorde henke någon smarrig choklad och mjölkdrink. Vi köpte varsin chokladkalender till dem som present för att vi fick komma. Tur att det uppskattades :)

Vi fördrev tiden i Vimmerby innan vi styrde kosan till Locknevi. Vi bowlade och jag vann tillslut trots en dålig serie. Vi gick även en stund på stan, men det tar ingen längre tid att gå över alla affärer i Vimmerby.

Nu är det dags att lägga sig! Godnatt på er alla.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0