Flitiga Lisa

2009-11-25 @ 22:15:14Dagen har bara flytit på. Känner att jag har varit riktigt duktig idag. På morgonen skrev jag upp allt inför geografiprovet som vi har nästa vecka, jag satt och jobbade flitig i tre timmar med samhällskunskapen och jag tror att jag fick en hel del gjort även om det inte syns, dessutom har jag dansat på hälsobanken idag i cirka en timme, tränat innebandy i en och en halv timme och tränat fotboll i en halv timme. Så nu kan jag nog lägga mig och vara någorlunda stolt över mig själv och med ett gott samvete.

Förövrigt blir det nog inga aktiviteter på hälsobanken mer, i alla fall inte i år. Vi var idag sex stycken när vi dansade, men då var jag med (som har hand om hälsobanken) och två ledare. De andra tre var kompisar som vi har sagt till. Men jag är glad över att vi blev några mer än på pingisen för några veckor sedan. Jag gör allt jag kan, men det räcker tydligen inte, så nu skiter jag i det ett tag!

Tror i alla fall att jag kommer sova toppenbra i natt! :D Längtar efter sängen =)


Slänger in en härlig sommarbild!

Natti natti på er alla! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild! Åh sommar...

2009-11-25 @ 22:49:39
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0