Inflyttningsfest i Locknevi

2009-11-15 @ 20:55:40Gårdagen var grym men från början väldigt stressig. Var i Huskvarna och spelade innebandy match. Kom hem sent, skulle äta och fixa i ordning mig och åka till festen så snabbt jag kunde. Kom till Locknevi ungefär vid halv nio, då hade festen redan hållt på i några timmar. Men jag tjuvstartade lite innan så var pepp som satan. Jag mådde kalas, var full och glad och hade det riktigt riktigt roligt. Kallades partybruden av någon tjej där :D Jag var sjukt pepp och allt blev kanon. Festen slutade vid fem på morgonen ungefär, men somnade inte förrän runt halv sju, sju. Skulle upp vid kvart över nio för att åka och träna fotboll. Så det blev två timmars sömn för mig. Mådde inte så värst bra imorse, men det var det värt!



Nehe, dags att gå och sova i fatt några timmar kanske?

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0