Kör, okej kör, KÖR!

2009-11-09 @ 23:07:56

Om exakt tre veckor har jag förhoppningsvis körkort och då slipper jag åka med Paulina här ovan, haha. Nej men seriöst, det känns helt jävla otroligt sjukt ofattbart. Känns verkligen som att det bara var några dagar sedan jag körde nere på ALV-parkeringen, eller när jag körde på landsväg för första gången, eller när jag ens skrev in mig på körskolan. Tiden går så äckligt fort att jag knappt hinner med att upptäcka att tiden överhuvudtaget går. Undra om det alltid kommer att vara så, eller om det i någon period i livet kommer kännas som om tiden går jättelångsamt. På ett sätt tycker jag att det är bra att tiden går fort, för då påminns jag hela tiden på att jag ska ta vara på varenda dag, eftersom de inte varar så länge. Hur som helst. Körkort. Tre veckor. Nu kör vi.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linkaa

HAHAH :D så himla söt. Du är grym och du kommer inte behöva åka med mig mer, någonsin.

2009-11-10 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0