Lördag

2009-11-14 @ 15:59:45Sitter framför brasan och gör en nostalgi/minnen-lista på Spotify. Runt mig flyttas soffor fram och tillbaka, fem stycken dörrar står inplastade bredvid mig och Ikeakartonger kan man hitta i varenda rum. Det renoveras tydligen här hemma, mysigt men rörigt. Snart kommer jag själv få bestämma vad jag vill ha i mitt hem. Eller vårt hem. Ska bli spännande att se hur det blir när han får lägenheten. Kul ska det bli iallafall!

Ikväll är det ferre igen! Vid åtta bär det av till Västervik och Palladium, och snart kommer Påwlinkan hit så ska vi väl börja fixa oss lite senare. Sen får vi se vart kvällen bär oss!


Nu vill jag ställa kvällens dryckinköp på golvet, slänga mig i sängen
efter en dag på stranden, sova i sisådär en timme. Vakna upp i solnedgången
av att mina bästa kompisen står på balkongen brevid och skriker att det
är dags för fest, jag vill börja fixa mig, sätta mig på en ljummen balkong och
ha en helt underbar kväll framför mig.

Tjing!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0