Matte E är mitt mål

2009-11-16 @ 19:23:54Är det bara jag som är varm? Antingen så beror det på att jag har eldat sedan halv fyra, eller att jag har tre tröjor på mig, eller beror det på sprutan och att det är feber som smyger sig på? Känns som att jag har ont i halsen också, men antagligen är det bara inbillning. Men ända sättet att ta reda på det är att klä av mig ett par tröjor.

Vår nya soffa har kommit och jag älskar den! Den är riktigt stor och mysig och en sån soffa som man aldrig kan ta sig ur. Precis så som den ska vara. Har även fått hem en utbildningskatalog från Linköpings Universitet och har lekt lite "slå-upp-en-sida-och-få-reda-på-din-framtid"-leken. (Ni sumsevare vet vad jag talar om..) Och jag ska tydligen bli Civilingenjör i kommunikation, transport och samhälle! Så jag tänkte börja läsa Matte C,D och E på eftermiddagarna efter skolan och även Fysik B. Kul va?

Nä, nu måste jag ta av mig iallafall två tröjor. Hoppas att det hjälper.


Istus hatar vår nya soffa. Han vil inte sitta i den. Inte ens titta på den.
Varje gång han går förbi så ger han den "The evil look", ungefär som
på den här bilden.



Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0