Mon Ark Äx på Kon Trast

2009-11-08 @ 18:50:00





Bilder från Thereses kamera, då mina är spårlöst försvunna..

Kvällen började hos mig, Linnea, med lite allt möjligt. Folk färgade håret, folk duschade, folk åt chips, folk spelade spel och folk pratade. Runt halv 11 gick vi ner till stan och Kontrast. Väl inne var det väldigt mycket folk på väldigt liten yta. Ingen garderob fanns det heller, så vi satt nertryckta i en soffa med jackor och varsin öl för 29 kronor. Som alltid nu för tiden är det så blandat folk som det bara kan bli vart vi än går. Men trevligt var det ändå, såklart. Paulina och jag kom fram till vid frukosten idag, att Sumseven inte kan ha tråkigt. Det går verkligen inte. Det spelar ingen roll vart vi är, med vilka, när det är, om vi är fulla, trötta eller sura. På något sätt omvandlas allt av allmän glädje och vi har kul hur som helst, var som helst. Tillbaka till gårdagen. Monark X var som vanligt helt sjukt grymma och vi dansade loss i ett litet hörn. Efter det gick vi på en liten efterfest till Affes bror, sedan gick några hem, medans några gick vidare till Palma. Där var hela Vimmerby tydligen och vi gick så fort vi mosat ner vår pizza. Sedan gick vi på en liten till efterfest hos Rasmus med Rasmus och Rasmus. Där vilade Paulina och jag lite i soffan innan vi gick hem och sov. TACK FÖR EN GRYM KVÄLL, DUDES.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0