Navositeten gnagade på min mage!

2009-11-03 @ 16:18:54Jag tänkte jag skulle skriva en liten text om mina nya erfarenheter och Rookie-upplevelser. Efte att ha varit nervös i två dagar känns det riktigt bra nu. Först bandet jag intervjuade trodde jag skulle äta upp mig, andra kändes mer avslappnat, tredje vart stelt och fjärde väldigt väldigt sent!

Annars gick det kanon och jag fick höra mycket musik jag tyckte lät bra. Små band som jag hoppas det kommer gå bra för. Keep up the good work! Och jag ska hålla tummarna extra hårt för Seven Days Story så de vinner Bandit unsigned!

Bilder och länkar!
Bilder tagna av mig. Kom ihåg att ta andras bilder är stöld och jag äger rätten för mina egna bilder.

Seven Days Story



Osten af Mozzarella


Skatan


Hoffmaestro & Chraa


// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0