Onsdag

2009-11-25 @ 16:38:31Åh, idag har varit en gråtdag. Inte för att jag har varit ledsen utan för att jag har sett på sorgliga filmer och lyssnat på sorgliga låtar. Hade inte sett Wall-E fören idag och gud så gullig han var. Haha, hur kan man gråta till en film där dom inte säger något? Söt var den iallafall.

Vid klockan sju ska jag och mamma på Core, för en gångs skull. Vi har varit riktigt dåliga på det denna höst. Det har alltid varit något i vägen. Men några gånger är bättre än inga!

Eftersom att vi har varit lediga idag har jag också tagit tag i psykologin, blev ju lite panikartade ändringar (?) så det ska tydligen in om lite mer än en vecka. Hmpf.

Imorn blir det dajmrulltårta till fika, och ja Krill, du är också välkommen!

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha lille krill.

2009-11-25 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0