Vill ha helg nu!!!!

2009-11-18 @ 17:00:10Idag har vi haft nationella i Svenska B i fem timmar. Det gick inte bra alls för mig. Har så sjukt dåligt fantasi så jag kom inte på något vettigt att skriva. Blir nog inte högt betyg alls på den skulle jag tro. Men men.

Har suttit och pluggat naturkunskap från att jag kom hem vid halv två till nu. Tog en liten paus och satte mig här. Mamma ska strax förhöra mig och om jag kan det ska jag eventuellt åka in till stan och träna fotboll. Hade bestämt mig för att inte träna idag, eller jag hoppade över innebandyträningen eftersom den ligger så tidigt och jag behövde plugga. Men får se vad som händer. Det känns i alla fall ganska bra just nu med naturkunskapen.

Jag längtar sjukt mycket till att det ska bli helg. I helgen blir det årsfest för hela slanten och sen pumpen! Kommer bli grymt kul tror jag. I övrigt händer det inte så mycket i mitt liv, inte sånt som är nödvändigt att skriva här i alla fall..

Hoppas att det gick bättre för er andra sumsevenare!

ha en bra kväll! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0