Onsdag 14.10.09

2009-10-14 @ 23:20:25Idag har jag sovit, skönt, länge och välbehövligt. Idag har jag haft körlektion som gick som allra sämst och bäst på samma gång och jag har varit en poäng ifrån att klara c-fasen. Jag har cyklat hem och frusit ihjäl, blåst bort och hatat den svenska hösten. Jag har sökt praktikplats på GOAL, bokat intervjuer med band på Rookie och läst svenska nationella prov-häftet. Idag har jag ätit stuvade makaroner och falukorv, diskat och skrivit med pappa på facebook. Jag har varit ute och sprungit i mörkret och kylan och älskat den svenska hösten. Jag har sett en snutt av Grey's Anatomy, en ganska tråkig fotbollsmatch och en snutt av Southland. Idag har det varit en helt vanlig dag. Eller ovanlig, beroende på hur man ser det. Nu ska jag avsluta den med att lyssna på Kärlek är för dom med Thåström, kissa och sedan lägga mig i min säng med Barcelona-lakan och sova en underbar sömn med underbara drömmar.




Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka band gäller det?

2009-10-15 @ 18:14:42
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0