Att sprida livslust

2009-10-18 @ 14:21:51Jag, Paulina och Cecilia kom fram till att det saknas livslust på många håll och därför bestämde vi oss för att sprida lite. Eftersom att vi har så mycket livslust var detta en enkel uppgift och jag tror att vi lyckades ypperligt. Det var dock inte där kvällen började. Den började med att vi satt i min soffa och tittade på Sjungande Bi. Sedan efter en timme var det fest helt plötsligt. Efter en liten svart-rockar-svacka vid Tempo kom vi fram till den så kallade Swahnen och hans hus. Där dracks det lite och pratades mycket. När klockan blivit nåt som jag inte riktigt vet vad, färdades vi i okända hastigheter till det så kallade stället som heter Djursdala. Där, i en klubblokal, bland duschar, svettiga omklädningsrum och moderna gym, var det fest. Det var väldigt blandat innehåll av festande människor. Små 91or som inte vet varför dom är där men som har kul och sprider livslust till människor som dom aldrig sett i hela sitt liv, bröder och bröders grannar, människor som laggar, och alla andra sorters människor som existerar. Till och med Quagmire var där! Hur som helst var det extremt jävla kul och livslusten flödade. När klockan blivit nåt annat som jag inte heller vet vad, färdades vi återigen, denna gång till den så kallade Harrys ställe. Där dansade vi vals, drack, pratade med gamla högstadielärare och bevittnade att en sprutbajshändelse ägt rum. När det stängde stod vi utanför i ett okänt antal minuter, för att sedan färdas till fots hem till den så kallade brorsans granne, Gurra. Där var det efterfest till klockan 5 ungefär. Efter lite spill, lite musik och ett antal kraftnappar, tog vi en liten morgonpromenad hem till det trygga. Lite kuddsnack, sen somnade Påwlinka och jag.

Det VAR en perfekt kväll.














Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0