YadaYada

2009-10-08 @ 15:27:06Sitter här och äter mellanmål, bullar och mjölk! Ska snart sätta på Bonde söker fru från igår och lägga mig under en filt. Ville bara säga hej till er först!

För ett tag sedan så fick jag min egna lilla kategori här i bloggen, Mat-Ina? Haha, minns ni det? Om ni går in på den ser ni att det inte finns allt för mycket att läsa. Men idag är det min bakdag och jag tänkte att jag kan lägga upp recptet efteråt. Bra va?

Denna helg ska jag vara hemma och umgås med mina vänner. Wunderbar! Imorn blir det matlagning och något smakprov av ett recept som jag och Cicci ska ha med i vår "Bakbok", troligtvis här hemma hos mig. Ska bli skönt känner jag. Såna myskvällar älskar vi, eller hur? På lördag tänkte vi festa till det lite också! Helspäckad helg, älskart!

Nu blir det bönderna och sedan matlagning!




Här har vi gammelmannen. En månad äldre än mig, men pigg som en
lärka och jobbig som en uppmärksamhetskrävande gubbe med blöja!


Här har vi 3-åringen som är i trotsåldern och som troligtvis stannar i den
åldern för alltid. En riktig biatch.

Men ibland har dom sina stunder.♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0