Högskoleprovet tydligen...

2009-10-22 @ 21:30:51
Moster & lillkusin William


Där är jag född och det är där jag hör hemma, egentligen.
När jag åker dit får jag den där speciella känslan som
kommer ibland när man kanske ser en speciell person
eller när man vet att en present väntar en. Glädje, helt enkelt,
Göteborg är det jag pratar om. Träffa en liten kusin, en polis och
självklart min kära moster. Men det finns tyvärr en hake.
Högskoleprovet väntar på lördag morgon, start 08.30-16.15.
Avlidning på gång.. Vad har jag gett mig in på? försent att ångra sig.
Hoppas ni håller alla tummar som finns för min skull, kan ju behövas.


Har inte tid och lust att skriva så mkt mer. Kanske blir en uppdatering
när jag är i götet istället. Få se vad som sker. Trist att åka själv förresten..

Tja.



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0