Höstmarknad på ALV

2009-10-31 @ 16:25:11Idag har familjen Samuelsen gått på höstmarknaden på Astrid Lindgrens värld. Det var faktiskt första gången för oss. Det var massor av folk, bra väder och riktigt mysigt. Man får passa på nu när man hade fribiljetter kvar och fortfarande kan använda sitt personalkort. Vi gick även med min faster och hennes man så det är kul att umgås lite med dom också.

Det kändes lite som det var jul nu. Vi drack glögg och provsmakade annat gott. En riktigt lyckad marknad måste jag säga.


Glasblåsaren poppade popcorn :D Det var ganska fränt faktiskt.


Sjukt fina isskulpturer! En jätteduktig isskulptör gjorde dessa.


Mina systrar, mamma, min faster och hennes man



Systrarna Samuelsen och mamma, älskar er<3


En riktigt lyckad dag med familjen!

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0