Mitt liv som tråkig människa

2009-10-15 @ 19:39:11Linnea Ericsson, tager du mig att bliva din nya sambo i Norge efter Sommaren?









Tror vi kan matcha rätt bra, med tanke på vår underbara vecka tillsammans i somras!
Börjar få lite panik över vad man ska göra efter studenten, det kanske märks?
Hur som helst så har jag fått klagomål från visas håll att jag uppdaterar för lite, nämner inga namn.
vet inte riktigt vad det är jag ska skriva eftersom min fantasi är på botten av Medelhavet någonstans.
Men kan ju börja med att berätta om min dag:

Började med att gå upp när det var kolsvart ute. Fixade mig som vanligt, åkte till skolan, var i skolan,
åkte och gjorde dans till projektarbetet med Johanna, hämtade mina kvarglömde skor i danslokalen, åkte och hämtade jason på dagis, bytte hans kläder eftersom han kissade på sig så fort vi kom genom ytterdörren,
åkte till stan för att hämta pappa och Wan, åkte hem igen och skrev en tråkig labbrapport som jag fattade noll av
och nu sitter jag här och skriver om mitt tråkiga liv! En mycket långdragen och tråkig beskrivning av mitt liv idag.

tack för mig! hej.



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0