Muffinsbak hos Tzetze!!

2009-10-14 @ 20:08:22

Halloj folket! ;D

Nu är jag här igen! Precis skrivit klart min muntliga tyska tills imorrn och ja kommer berätta så intressant om hungrande människor som finns runt om i världen! Precis som vi inte visste det redan ... menmen.

Dessutom har ja bakat muffinsar till projektarbetet idag, alltså muffinsar, hör på ordet! + kladdkaka! kände att ja måste ha något att keka på även idag då ja bara lyckades få ihop 10 bakverk i form, vet inte hur ja lyckades, brukar alltid bli sisådär 14-15 annars.. aja! nog om det!
Inis och jag får försöka oss på att pynta dem lite vackert imorgon :)

Muffinsar fick mig att tänka på lilla muffy-man, alltså min häst. Idag höll jag verkligen på att flyga av, på redigt! han fick världens spratt i blåsten, pga en jacka! smarta lilla varelse! MEN, jag höll mig kvar, tur är väl de!

Skulle även ha hälsat på min andra snuffsiga varelse idag, men kände inte riktigt för att vänta på en buss och ha mig! Tänk vad bortskämd man har blivit bara för att man har haft bilen de senaste gångerna!! Hm!

Nehe, nu ska ja nog pallra mig neråt och utåt för att mata min make!! sedan väntar oskyldigt dömd bland annat, eller började det nu vid 8... bäst att kolla

Vi tzetz imorgon!








Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0