Tisdag

2009-10-27 @ 11:47:59Ina här!

Sitter hemma hos Elias. Alla är på jobbet medan jag sitter här hemma i mjukisbyxor och en godisskål brevid mig. Min dag kommer nog ungefär att se ut som Tzetzes måndag. Allt är tillåtet när man har lov! Men nåt psykologiplugg ska jag nog trycka in någonstans. Ikväll blir det nog även bio med min Boo, Flickan som lekte med elden. Vi har inte sett den ännu!

Igår var det full rulle från klockan tio och framåt. Tog mig till Bromma, mötte Therese, åkte in till stan, gick i massor affärer, köpte en kofta, åkte till Bromma igen, hämtade grejer, åkte in till stan igen, gick till Grand Hotell, agerade fotomodell, sa hejdå till Therese i Bromma, åkte hem till Vällingby och blev hämtad av Elias. Blev mycket farande fram och tillbaka, men kul vare!

Dags att fylla på godisskålen! Ha en bra tisdag!

Puss och kram
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0