Tisdag

2009-10-06 @ 19:50:01I dag, denna lediga dag, har jag gjort en hel del. Jag tog tummen ur och körde min första körlektion. Gick faktiskt bra, känns skönt att komma igång ordentligt.

Efter det åkte jag och min proffsfotograf Therese på en fotoshoot i de uråldriga skogarna vid Försjön. Där klättrade jag omkring på stenblocken i höga klackar utklädd till ett lejon. Det var himla roligt :)

Och nu snart så börjar min tv-kväll, först Den stora resan på ettan och sedan premiären av Desperate Housewives på femman, wie!

Imorn har vi bara en lektion och efter det drar jag på min nästa photoshoot med min andra proffsfotograf, nämligen Paulina! Jag ska springa runt utan tröja i skogen medan Påwlinka tar kort på mina jeans. Spännande? Ja! Läskigt? Jo, lite...

Ha en himla trevlig kväll nu!



Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0