Tzetze har skrivit några rader ...

2009-10-26 @ 19:11:06Tjabbatjena!

Nu är Tzetze online igen :)
Jag sitter just nu alldeles själv i min systers lägenhet och har inte så mycket att göra eftersom hon jobbar i cirkus, gurkus, ungefärus en timma till ... Jag måste säga att en latare dag än idag har jag inte haft på årtionden,. Har inte ens klätt på mig än, min enda friska luft, för dagen, har ja fått tack vare balkongen och det enda vettiga ja har gjort idag är att diska!!
Jag har helt enkelt ägnat min dag åt filmer, serier och liknande! :O fast, jag har faktiskt höstlov :)

Stannar nog här till på onsdag iallafall tror jag, om ja orkar att ligga i sängen så länge!, nej, imorrn ska vi faktiskt pallra oss mot stan och lite så. Båda är lediga och då kan man aldrig veta vad som händer :)

Nehepp, dags att prova något nytt nu, kanske ska se en film? eller spela lite wii? :D egentligen borde ja köra lite wii-fit för att ha gjort något i form av "träning" idag ...

Chacha
// Tzetze!
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0