-Doctor, I think im sick.

2009-09-05 @ 15:26:51

Jag vet att det är fult att svära, men f*n vad jag blir arg på min förkyldning. Nu är det snart två veckor sedan jag var helt frisk, fick vara det i sådär 5-6 dagar och sen kom den tillbaka. Kan inte göra någonting och jag missar massa saker. Festa är inte ens att tänka på och inte träna/dansa/springa heller. Skolan tar man sig igenom men det är knappt. Jag längtar efter den 24 september då jag kan få svar på vad det är. Svininfluensan är det ju inte i alla fall. I morgon ska jag dansa med Matilda och sen är det idrott och dans på måndag, dans på onsdag och dans på fredag. Snälla, kan jag få bli frisk snart...



/Paulina.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0