DaNcE

2009-09-27 @ 17:51:40Är helt och hållet slut. För en stund sedan kom jag hem från vimmerby. Träffade matilda och vi gjorde dans i ca 2 timmar. Jag är mycket nöjd över vår insats idag. Vi kom en bit och det ser jättebra ut.

Vet inte om jag sagt så mycket om hur det är att vara dansledare? Men hur eller hur så är det bland det roligaste som finns. Jag trivs verkligen med gruppen och det finns nästan bara positiva saker att säga om hela grejen. Därför tänkte jag nu fira detta med lite dansbilder. Har hunnit med rätt mycket under de två år jag dansat.




Senaste dansuppvisningen


I väntan på Audition till musikvideo. Gick inte så bra för min del.


Min första dansuppvisning någonsin


Tema byggarbetare julen 08


Inför uppvisningen på Bounce summercamp 08


Bounce och uppvisningsdags


Här dansade vi under Bounce summercamp


Vår lilla Hälsobanksgrupp "Engergy" tränar inför UKM.


Energy


Innan dansuppvisning i Teatern


Dansuppvisning idrottshallen. Haha fy, hoppas ingen kommer ihåg det.


Klicka på länken för att se hur en lektion kunde se ut: Bounce summercamp


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Paulina, nu vill jag faktiskt rätta dig lite ;) vi dansade inte till Ukm OCH vi hette inte Energy utan DANGEROUS TOUCH!!! :P

2009-09-28 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0