Det är tanken som räknas

2009-09-28 @ 18:56:30ÅH! Jag vet egentligen inte alls vad jag vill skriva eller varför jag ska skriva. Ibland tänker jag nån tanke på nåt intressant. Men lika snabbt som tanken kommer till, försvinner den. Min hjärna är bra på att slarva bort de allra viktigaste tankarna. Till exempel fick vi fyra läxor i engelskan i fredags, och jag har inte lyckats komma ihåg en enda. Dock kan jag komma ihåg extremt meningslösa saker som hände för flera år sedan. Det mest intressanta jag har lyckats komma ihåg idag är att det snart är derby, AIK - Djurgården. Kan bara sluta på ett sätt - gulsvart, underbar seger och ett steg närmare SM-guld. See ya, dudes.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0