Party party tonight

2009-09-18 @ 15:38:44Dagen idag har varit ganska slapp. Det har nämligen varit invigning på Vimmerby gymnasium. Dagen började med att vi samlades med klassen. Sedan var det dags för tal osv som var supertråkigt. En hel del uppträdanden genomfördes. Alla uppträdanden var bra tycker jag. Runt om på skolan har det funnit ställen att äta på. Har gått och småätit hela dagen. Det fanns t.ex. asiatisk soppa, ostkaka och pizza. Dessutom har jag gått och proppat i mig godis. Känner mig lite fet nu faktiskt.

Idag bjöds vi på en "festmåltid". Det serverades kycklingfilé, klyftpotatis och tzatsiki. Det var supergott! Till efterrätt bjöds vi på chokladmousse. Tänk om vi alltid skulle ha sån god mat! :) vilken lyx.

Ikväll är det party party som gäller. Det är klubb 29 på harrys ikväll så där kommer de flesta om inte alla i sumseven att befinna sig.



Ha en bra fredagskväll alla.
/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0