I väntan på Thass

2009-09-30 @ 11:16:48

Igår spelade Barcelona i Champions League mot nåt mindre lyckat lag som jag inte brydde mig om att komma ihåg namnet på. Det missade jag på grund av Viasat som inte ville visa matchen på en kanal som jag har och på grund av en allmänt störd dator som inte ville visa matchen överhuvudtaget. Men som vanligt, fixar mina älsklingar segern ändå, så jag behövde aldrig riktigt oroa mig.

Nu sitter jag vid en extremt seg dator i skolan och väntar på att Therese ska sluta. Då ska vi äta och sedan ska jag till körskolan tror jag. Igår klarade jag fas A! Ett steg framåt minsann. Ikväll ska pappa börja flytta in i sin nya lägenhet. Den ligger cirka 2 minuter till fots ifrån mamma, så det kan nog inte bli så mycket bättre. Även att de bodde på samma gata innan, var det i var sin ände av stan, vilket inte alltid var så smidigt för mig.
Nu ska jag kissa. Ha en bra onsdag, mina vänner!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0