I'm so huuuuuuuuuuungry

2009-09-04 @ 15:12:26

Yes I am. Och jag är totally alone and must laga egen mat. Och då vet vi alla vad som gäller - hamburgare och pömmes! Kvällen kommer annars bestå av fotboll och choklad. Just nu sitter jag här och får panik på MTV som spelar den ena Kos-underbara-minnen-dance-låten efter den andra. Och då skämtar jag inte. Ända sedan jag kom hem och satte på tv:n har det BARA varit låtar från Kos. Det hjälper ju inte mitt festhumör dirket, utan gör att jag snart spricker. Och när man är så här ensam hemma en fredagkväll känns det som att man är skyldig att ha fest. Plus att det tydligen är club 29. Så även om jag skulle ha fest skulle jag ju få avsluta den helt ensam när alla går till Harrys och lever sitt +18-åriga liv. Blir bara mer frustrerad för varje vecka, 17 är utan tvekan världens sämsta ålder. Nu ska jag resa på mitt trötta arsle och börja laga lite mat, innan jag kolapsar. Kanske tar lite choklad till förrätt...

Lite saker jag kom på att jag tack vare/på grund av Kos nu upplevt i mitt lilla liv:
- jag har festat ganska hårt 6 dagar i rad
- jag har badat ganska naken i Medelhavet
- jag har blivit biten
- jag har fått näsblod för första gången i mitt liv
- jag har varit i Turkiet för första gången i mitt liv
- jag har varit haj
- jag har sett en kackerlacka
- och jag har framför allt varit på världens bästa resa med världens bästa vänner. <3

Nu vet ni det också. Kiss & bajs, vi hörs.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0