Innebandy

2009-09-07 @ 17:50:23

Jag känner mig lite nervös. Ska strax åka in till stan och träna innebandy, för första gången på några år. Jag vet inte vilka som tränar, jag vet inte om jag fortfarande kan spela och jag vet inte om det är roligt. Men för att få reda på något här i livet måste man undersöka saken. Linn vill inte följa med längre så nu blir det bara jag. Linnea skulle träna fotboll så hon kunde inte följa med. Det var synd. Ni får hålla tummarna för att det går bra för mig.

Ni kanske får en uppdatering senare om hur det går. Men jag lovar inget.


Fotograf: Therese

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: joakim berg

Hej hej

Besök gärna min blogg som är störst i hela östergötland

och hjälp mig nå ännu högre.

finns en tävling just nu där bäst svar får en länk.

Så ta chansen få lite extra pr.

Kommer idag vara med på tv som kommer släppas på bloggen som handlar om dödshot och olika kränkande kommentarer vissa bloggare får

samt tidningen igen.

tv klippet samt tidnings artikeln finns på bloggen:)

Jag ska idag försöka nå 10 000 besökare.

har runt 4-5 tusen i vanliga fall.

hoppas du vill hjälpa mig och kanske lägga en kommentar vad du tkr om bloggen,

har även en tävling där bäst svar vinner en länk till bloggen alltid bra med extra pr:)

lägg gärna till på bloglovin så addar jag tillbaka:)

förlåt om jag störde ha en bra dag)

2009-09-08 @ 05:27:45
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0