Innebandycomeback?

2009-09-21 @ 20:58:45Ikväll har jag varit och tränat innebandy i Mariannelund. Det var så himla roligt att jag funderar på att börja igen. Var extremt nervös innan men det gick ganska bra. Problemet är bara att det är så långt och på onsdagar tränar de i Ingatorp. Så jag hopps nu på att klubben betalar reseersättning så att jag kan fortsätta! :) Det verkar vara ett bra gäng tjejer med. De tyckte att vi skulle börja så det kändes roligt. Måste erkänna att jag saknat innebandyn en hel del. Jag spelade för tre eller fyra år sedan, och slutade för att det helt enkelt blev för mycket träning i och med att jag då spelade i fotboll i Vimmerby. Men jag tycker innebandy skulle vara den perfekta vintersysselsättningen för mig, nu när det inte är någon fotboll och roligt!



/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0