It's a cruel cruel world to face on your own, a heavy cross to carry alone

2009-09-07 @ 10:53:58

Ja, jag sitter och lyssnar på The Gossip, även kallat Skvallret i vissa sammanhang. Bra som svin iallafall, in case you didn't know.

Har en liten sovmorgon idag, till 12. Men jag gick upp vid halv 10 för att jag tänkte vara duktig och göra textläxan. Sen kommer jag på att den är till nästa måndag och Paulina säger att jag ändå inte kommer hinna göra den nu, så jag sket i det. Och det betyder att jag egentligen kunde ha legat i min underbar säng och sovit en underbar sömn nu och i 15 minuter till. Men det kan jag ju göra en annan gång. Ska åka lyxåk till skolan med Linka sen, coooooolt. Grafisk kommunikation med Lenny och psykologi b med boooooo har vi på schemat idag. Nu har jag inget mer att säga. Tzez tzen, tzuckerz!


Och ett litet festivalminne på det - Aina och jag på The Gossip <3

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

skulle nog passa dig.

2009-09-07 @ 17:32:15
URL: http://majispajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0