Jag är inte skyldigt nån nåt längre

2009-09-19 @ 11:22:08Last night WAS a good night. A very good night till och med. Det bästa var nog att hela SumSeven var med nästan hela kvällen, vilket alltid gör det som roligast. Sen att övriga världen skänkt mindre lyckade människor spelar inte så stor roll, när vi är så bra som vi faktiskt är. Kvällen avslutades inte alltför sent hemma hos mig med Paulina hostandes i rummet bredvid. Vaknade gjorde vi dock alltför tidigt, enligt mig. Men Paulina var tvungen att dancea och jag var tvungen att äta och börja ladda för match. Laddar gör jag just nu med Håkan Hellström och nudlar, mycket mycket bra. Ikväll vet jag inte vad som händer, vet inte ens när jag kommer hem från matchen. Men mat ska jag väl då få i mig på något vis. Barcelona-Atletico Madrid är det iallafall också och det ska jag se. Egentligen har jag väl inte speciellt mycket intressant att skriva. Kände mest att jag var uttråkad och ensam och ville skriva något. Så det gjorde jag. Nu ska jag återgå till mina nudles... Have a nice fucking day, people!



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0