Kroniskt förkyld.

2009-09-09 @ 10:25:37Nej cickis, jag är inte lat. Det är så att jag är sjuk, sedan 15 dagar tillbaks. Vill gå till skolan, vara lite social, vara med på lektionerna och allt sånt men tyvärr har jag en arg mamma som skriker på mig så fort jag rör mig ur soffan. Förstår henne lite. Jag är inte direkt sammarbetsvillig. Ligger mest i soffan och surar över att jag inte kan vara ute i det fina vädret, dansa ikväll, träffa människor eller över huvudtaget vara frisk.

Nu är jag så fruktansvärt trött på att hosta! Därför tänker jag inte röra mig förrän jag är frisk, åt helvete med studiebidraget, men jag måste bli frisk nu! Blir nog inget festande på varken pumpen eller ute i fredriks stuga denna helg heller. Ingen dans på fredag och har ingen aning om hur jag ska klara av Showdansen eftersom den är upplagd under hela den kommande helgen.

Jag vet att mina senaste inlägg inte är de mest positiva men det är för att hela mitt liv består av feber och äckliga mediciner. Nu tänker jag fortsätta ligga här i soffan och bli helt frisk.


Ha en bra onsdag!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0