Lever sumseven?

2009-09-15 @ 13:03:05Jag tycker att det är lite dåligt uppdatering här på bloggen nu på den senaste tiden. Vi måste skärpa oss :)

Idag har vi studiedag. Väldigt skönt måste jag erkänna. Fast den låg på helt fel dag eftersom vi endast skulle ha haft en lektion idag. Men man ska väl inte klaga. Snart ska jag bege mig in till stan för att umgås lite med Casandra. Vi skulle gå powerwalk och gå på stan, men vi får se om vi hinner det eftersom tiden är knaper. Ikväll blir det träning och sitta bänkad framför tv:n. Det är nämligen både idol och andra avenyn som väntar. Älskar tisdagar på så vis :) hehe.



Bild från Sälen med Casandra i april. Längtar tillbaka! :)


Ni får ha en kanonbra dag ute i solskenet! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0