Måndag morgon

2009-09-07 @ 10:52:57

Då var det en ny vecka igen. Jag vet inte om jag tycker att det går långsamt eller snabbt framåt. Jag bara rullar med. Åkte hem från Elias igår, det är alltid lika jobbigt. Man kan tycka att jag borde vänja mig vid detta, men det gör jag inte. Det gör ingen av oss. Att man dessutom ska till skolan dagen efter gör det inte lättare att åka hem. Aja, sånt är livet, I guess.

Så, vad har hänt i helgen? Väldigt mycket men ändå inget särskilt. Vi har haft något att göra hela tiden men det har inte varit några speciella saker. Det är så det ska vara. Vi har varit och kikat på Elias kusins och hans tjejs nya tillskott i familjen, nämligen världens sötaste Rotweiler. Söt som socker, men redan en liten stridsvagn. Vi har även varit på Ikea och gått runt i kök, vardagsrum och sovrum och blivit inspirerade inför framtiden. Och så har vi firat lilla mig. Börjar bli en vana att höra födelsedagssånger och äta tårta. Men nu är det bara ett firande kvar.


Här har vi honom...Elvis! En framtida mordmaskin. Nä, han kommer
nog bli
världens snällaste. Ena stunden satt han och grymtade på folk
som gick förbi och trodde han var tuff, för att sedan halka omkring som
bambi på hal is på trägolvet i vardagsrummet. En hund med olika personligheter.



Har ni haft en fin helg? Vad har ni gjort för skoj?

Skolan börjar vid tolv idag så jag kan ligga i sängen ett tag till! Och efter skolan ska jag hämta mitt objektiv, woho! Ha en bra måndag!

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0