Pumpen - Larz Kristerz

2009-09-13 @ 19:51:01Sarah kom till mig klockan fem. Då började jag göra i ordning mig inför kvällen. Sarah var redan klar så hon ville sminka mig, vilket blev superfint. Hon lockade även mitt hår. Vi satte igång drickandet lite smått och bara tog det lugnt och pratade. Vi halv nio drog vi till pumpen för att hämta stämpel. Sen kom Casandra och Elin till mig också, så vi satt på mitt rum och drack och pratade. Det var riktigt trevligt. Väl på pumpen var det massor av folk i blandade åldrar. Vi buggade till Larz Kristerz, eller jag försökte åtminstone och dansade inne i baren. Vi hade det riktigt roligt. Kvällen var riktigt riktigt roligt och jag ångrar absolut inte att jag gick. Det var kanon! Synd att det slutade redan vid ett bara eftersom vi bara var där två timmar typ och hade det jävligt roligt.


Sarah och Casandra

Jag och Elin




Han till höger, sångaren i  Larz Kristerz, kom och "dansade'" med mig och Sarah.



Tack för en kanonbra kväll! :) / Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0