Seger

2009-09-11 @ 21:03:19Besegrade His/Mais med klara 7-1. Vi gjorde en riktigt riktigt bra förstahalvlek, med sex mål. Kanske till och med var vår bästa halvlek för i år. Andra halvlek var mycket sämre, precis som alltid. Vi slappnar av och orkar inte. Men det kanske inte är så konstigt när många tränar en eller ingen gång i veckan. Ska vi upp i fyran nästa säsong måste det bli betydligt bättre med det. Lyckades i alla fall stänka in 3 baljor och jag är riktigt nöjd över min insats.

Lojal besegrade Rosenfors med 1-0, vilket vi tycker är skit. De leder serien med 1 poäng mer än oss. Men vi har 8 bättre i målskillnad. Det känns lite surt. Men antagligen ska inte de gå upp eftersom de redan har ett lag i fyran. Men då måste vi kvala för att få spela där tror jag.

Nu ska jag kolla på Pirates of Caribbean på kanal 5 och bara slappa och njuta av seger :)

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0