Sjuk, frisk, sjuk, frisk... Sjuk.

2009-09-13 @ 11:15:17Än så länge är jag inte 100 % frisk, men det börjar närma sig hoppas jag. Fick däremot hemska besked från sjuksköterskan när jag tog prover att det kunde vara körtelfeber. Jag ska dit i morgon igen och ta prover och se, men från min sida känns det inte som körtelfeber direkt. Av det jag har hört, kan man ju knappt stå på benen eller svälja, och det kan jag ju.

Hur som haver, i morgon är det måndag och efter det studiedag och sen ledigt på onsdag. (Tack vare vårt schema) Sen är det torsdag och fredag och sen helg igen. Känns som att veckorna flyger iväg och jag har ingen kontroll alls över det. Det stämmer nog som dom säger, "När man blir äldre går tiden fortare." I mitt fall är det inte bra eftersom jag inte har en förbannad aning om vad jag ska ta vägen efter studenten. Men det löser sig väl då?

Okej. Söndag. Min helg har, som de två senaste, varit väldigt lugn och sansad. Tjejmys i fredags med Ina och Linnea hemma hos mig, Västervik med god Harrysmat och nya Beck på bio igår och idag blir väl som alla andra söndagar. Ni vet ju själva antar jag. Jag har inget utbud av nya bilder, förutom 3000 från KOs, men jag lovar att bli bättre på det. Ni får helt enkelt nöja er med mina tråkiga texter ett tag till.


Jahopp, men om man kanske skulle gå och bli frisk nu då. Kanske är det nästa gång jag skriver. På återseende.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0