Tillåt mig att gå in i väggen

2009-09-26 @ 11:04:00

How did you become so obnoxious?
What is it with you that makes me act like this?
I've never been this nasty
Can't you tell that this is all just a contest?
The one that wins will be the one that hits the hardest

P!nk-Please don't leave me



Jag kände att denna text speglar mycket av mina tankar just denna morgon. Speciellt med tanke på min gårdag. Har sagt det förr och jag säger det återigen, Det finns bara ett ord för sådana som dig, och det är ondska. Haha! Patetiskt. Nu snart ska jag hämta systra mi hos hennes idiotpojkvän. Vet inte om jag har något hopp kvar när det gäller killar? Ibland önskar jag att jag vore en, så jag kunde bevisa för mänskligheten att det inte är megasvårt att behandla en tjej normalt. Dessutom skulle jag vilja ge mig själv en fet käftsmäll för att jag ibland är så pantad. Dags för mig att glömma, helst förtränga. Det är nog bäst så.

Men innan dess, tillåt mig att gå in i väggen.

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0