Kan Dee's snygga välgörenhets-tröjor!

2010-04-23 @ 08:52:12

Illustration: Therese


När jag säger Kan Dee vet väl alla vem jag pratar om, Sandra som hon heter. Det är ju tjejen som gör tröjorna med sitt eget målade tryck. Om ni inte vet vem det är kolla in hennes blogg Kan Dee Drawings eller kolla KanDeeShop och köp kanske en tröja.

Nu gör hon ett sammarbete med Gatubarn.nu och har gjort tröjor med trycket Helping Hand. Om man köper en sådan tröja går en viss del av pengarna till gatubarnen i Latinarmerika. Hur fin idé är inte det. Det är kul när människor verkligen gör något för att förändra och förbättra våra orättvisor.

Så jag kände mig på lite extra bra humör och hyllar Kan Dee med en illustration. :D

// Therese
Therese Illustrerar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0