The Last BOUNCE!

2010-04-25 @ 11:32:21




Vad kan jag säga? Jag har knappt inga ord. Inget skulle kunna förklara showen tillräckligt bra, men underbar är rätt passande. Kl 3 satt vi på plats nästan högst upp i Globen, jag hade rysningar från att vi gick in tills att vi gick ut. Tänk att få stå på den scenen, bara tanken ger mig gåshud. Vid kvart i sex var allt slut och då var jag den svettigaste personen en människa någonsin skådat. Herregud! Jag tycker synd om er som missade föreställningen ... ärligt talat, det var det bästa jag sett och kommer se tror jag.

För att kunna ge er en inblick filmade jag men när jag ser på filmen så känner jag direkt att det inte är samma sak, alls. Man ser inte så bra heller vad det gör, men det är alltid något. Lägger upp den senare. Nu ska jag till den älskade danslokalen och blir där i cirka 4 timmar, gutt.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0