Välkommen till vår lilla planet

2010-04-14 @ 19:40:57

Igår var en väldigt bra dag och idag har och kommer nog bli ännu bättre. Trots att jag har pluggat rätt mycket, och vet att jag egentligen skulle behöva plugga ännu mer. Men det känns inte som att det spelar så stor roll, det är verkligen inte det viktigaste. Bara vädret gör ju att man blir kär i allt och bara vill springa runt och vara lycklig. Jag har även ägnat mig åt att göra en header och försöka designa bloggen lite. Vad tycker ni? (Thass, du får väl gå in och ändra, om det är något som inte riktigt är som det ska.. ) Nu ska jag läsa lite i 1984, som vi ska läsa på engelskan. Jag kan efter 48 sidor konstatera att jag inte fattar någonting. Jag kan inte ens säga vad den handlar om? Antingen så är det en väldigt konstig bok, eller så är jag jättetrög, eller så har jag tänkt på allt annat än vad jag läser när jag har läst. Sen kommer Deét hit och då ska jag pussa ifatt fyra veckors pussning. Gutt. Hej så mycket!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexander

gillar headern! sjukt cool (Thumb up)

2010-04-15 @ 00:07:27
URL: http://jake.dingblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0