En vecka på en ö

2010-08-21 @ 16:02:15Elias och jag är precis hemkomna från en vecka på öland! Det har varit helt underbart mysigt. Vi har campat, badat, solat, gått runt på mysiga gator, bott i strandhus, haft kräftskiva, jag har fyllt år, åkt crosscart och ätit på världens coolaste restaurang - Lammet & Grisen. Bilder kommer senare, för min dator har jag uppe i Stockholm. Det blev ett mellanstopp här i Vimmerby för lite firning och tårtätande innan vi åker till Stockholm imorn igen!

Har också läst allt underbart fina minnen från Kos. Väntar med det också på grund av bildbrist. Håller med er andra om att det nästan är omöjligt att beskriva det med ord så jag behöver lite foton som hjälp tror jag.

Fyra av Sumseven är nere i Malmö nu och har det bra, jag hade gärna deltagit men jobbet kallar. Hoppas att ni får en supervecka!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0