Kvällen som jag inte minns

2010-08-18 @ 13:41:29Dagen var den första dagen i det bästa paradiset jag varit i. Alla var helt höga på lycka och vi stekte sönder, lekte i saltvattnet, drack drinkar klockan 11:00 och köpte underbar och svinbillig alkoholhaltig dryck på vägen hem till vårt älskade hotell.

Kvällen var den kvällen vi var så pepp att vi egentligen nog inte visste vad vi höll på med. Jag minns att vi gick till stranden för någon grillbuffé med Apollo. På vägen dit stannade vi någonstans för att dricka drinkar. Jag minns att jag åt ett grillspett till min Breezer och att vi blev bjudna på en meter Frozen lemon shots. Jag minns att vi dansade i sanden, pratade med svenska killar, gick till Jackson och rökte vattenpipa med de svenska killarna. Jag minns att jag förlorade i biljard mot en av dom, som hette Jimmie, med ie. Sedan minns jag att vi gick till något annat ställe som låg på stranden och där var vi tills klockan slog 00:00. Då var det Inas 18-årsdag, I'm yours spelades och hela stället stod i en ring runt Ina och sjöng. Hon grät, vi grät, alla grät. Det var fint. Sedan minns jag att vi sprang ner till havet, slängde av oss kläderna och badade. Det kom äckliga greker också. Sedan minns jag inte mer av den kvällen, men roligt var det och vi var hemma klockan 05:00.

Jag saknar Kos och skulle vilja göra precis allt en gång till.







Resa i Världen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0