:)

2010-08-20 @ 14:20:59Goddag! Fråga mig inte vart jag håller hus på denna blogg, men något vidare på att uppdatera är jag dessvärre inte.
Har varit ute ett par dagar i Sverige denna vecka, jobbat en del. Ikväll blir det käk med kollegorna, det blir alltså inte något Malmö för min del!


Det kanske dessutom är hög tid att jag drar mitt bästa minne med Kos, Men, jag har inget som var bättre än allt annat. Eller förstås verkligen älskade jag badbåten, lycka rakt igenom, men allt var helt Perfekt :D

Vår resa började den 18 augusti 2009 med spänning, nervositet och en jädrans massa glääädje!! :D














Och här slutade den, ni andra har fått med själva vistelsen så himlans bra, så jag avslutar här!








/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0