While waiting for the glory days to come

2010-08-25 @ 15:51:58Julia bajsar, Paulina är på äventyr, Linnea är DJ. Allt är som det ska i Skåne, Eslöv, Berga. Jag blir snart störd av allt bra vi får uppleva hela tiden. Det började med Perikles, sedan grisfest, fortsatte med Lars Winnerbäck, Royal Republic och igår såg vi Johnossi. Och som vi såg det. Jag har nog fan aldrig varit på en bättre konsert. Det var så bra att vi trodde att vi drömde. Det sämsta var att det tog slut, alldeles för tidigt också. Idag återhämtar vi oss lite med att städa, sova, äta chokladbollar och ta det allmänt lugnt. Det som återstår för mig i konsertväg är Teddybears. Malmöfestivalen är nästan för bra för att vara sann. Och när jag ibland tänker på att det kommer vara hemskt och sorgligt när denna vecka är slut, då jag kan istället tänka på att jag ska till Barcelona dagen efter att jag kommer hem.
Hoppas ni har det bra för det har jaaaaaaaa!



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0