Det går fort när man har roligt

2010-02-11 @ 15:22:14Eller som geniet Oscar en gång sa: det går roligt när man har fort...

Hur som haver, tiden går fort. Och idag kom vi fram till att det i helgen är exakt tre månader sedan jag fyllde 18 och vi var på Palladium och firade. På lördag gör vi det igen, men då firar vi att Åse fyller 19. Det är för övrigt också tre månader kvar till maj, månaden som känns som en vecka och där allt händer. Och efter maj vet vi alla vad som kommer. Blir störd bara jag tänker på det. Men idag är det torsdag den 11 februari, det är det enda som räknas just nu. Och idag ska jag skriva klart mitt reportage, plugga på litteratushistoria från 1800-talet, lyssna på Thåström & Johnossi och träna fotboll. Haj.


Härliga Palle-minnen

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0