Ett litet tips bara!

2010-02-10 @ 19:09:10

Ett litet tips från mig bara. Om ni har tv6, vilket vi inte har (bara i mammas och pappas sovrum) se The Vampire Diares imorgon klockan 20.00. Jag har sett hela första säsongen på tvshack och jag älskade det! Visst, det har lite Twilight över sig (eller Twilight har The Vampire Diares över sig för serien gjordes först) och jag gillade inte Twilight, så värst, men det här är bättre. Det handlar givetvis, som alltid i vampyrfilmer- och serier, om en människa som blir kär i en vampyr. Och de båda vampyrbröderna, främst han som är tillsammans med tjejen, är bra mycket snyggare än både Edward och Jacob tillsammans!

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0