Kärleksmums & Alicia Keys

2010-02-04 @ 21:24:58

Paulina Olefors har gjort det. Hon klarade det. I all stress kom hon på att hon skulle bjuda klassen på kärleksmums. Det var bara att bege sig till affären och fixa allt och sätta igång. Aldrig har jag väl ens tänkt tanken att baka. Men det verkar som det var mitt kall, ikväll. Mina kärleksmums blev väldans bra, får se vad mina vänner säger imorgon. Vill också tillägga att denna låten är underbar. Texten säger allt, musiken resten. Godkväll

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bea

Som Tony skrev (på vår begäran), dina kärleksmums var verkligen supergoda! :-)

2010-02-05 @ 16:00:43
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0