Åses nyttiga liv??

2010-01-31 @ 16:42:53Ja jag har varit ganska hurtig den senaste tiden. Är inne i någon sådan period nu tror jag. Även att det är svinkallt ute och snö fortsätter att falla. Igår åkte jag längdskidor 2,5 km, för första gången sedan jag var ca 5 år. Det var faktiskt ganska roligt så vi har planerat in ytterligare en gång i veckan :D Man får passa på nu när vi har massor av snö.

Nu har jag precis varit ute och sprungit en runda här hemma. Det gick bra och vårt tempo var faktiskt ganska högt. Vet inte riktigt hur långt vi sprang men några kilometer skulle jag gissa på. Idag var förresten den andra balträningen. Den gick skitbra!! Tommy och jag börjar komma in i det nu :D Vi gjorde rätt till och med, och de andra gjorde lite fel :) känns riktigt bra.

Fast jag måste erkänna att jag även varit onyttig. I fredags festade jag gärnet och hade det riktigt roligt, sen har jag ätit massor av godis och lite glass så här i värmen...... ;)

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0