Det går om man vill

2010-01-13 @ 12:13:16Om två dagar har vi naturprov. Eller nej, det är ju bara ett läxförhör, men det spelar ingen roll för jag är fortfarande lika trög. Och om två dagar har vi engelskaprov på 22 ord som jag aldrig hört i hela mitt liv. Eller nej det är ju bara ett quiz, men jag har fortfarande aldrig hört orden. Och på grund av min tröghet och okunnighet har jag inte ens insett att jag måste börja plugga på detta. Naturen känns faktiskt hopplös, för jag fattar inte ens vad det är jag ska försöka lära mig. Ju mer jag tänker på att jag måste plugga, desto sjukare känner jag mig och snart tror jag att jag är sjuk på riktigt. Iallafall på fredag, det vore underbart... Idag är jag iallafall ledig, vilket ju ger ett ypperligt tillfälle att studera. Än så länge har jag sovit, frusit och letat efter ställen att ha ont på. Men snart borde min ångest vara stor nog för att jag ska kunna ta tag i mitt liv. Hoppas jag. I väntan på det kommer jag att försöka hålla mig vaken genom den underbara världen Internet. So long suckers!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0