Det kan va så förfärligt, det kan va så bra

2010-01-08 @ 17:41:31Idag började skolan. Det känns jobbigt, skönt, roligt, sorgligt, skrämmande och underbart på samma gång. Det är sista terminen, tjugotvå veckor kvar till studenten, och det kommer antagligen gå fortare än vad vi någonsin kan föreställa oss. Det allra hemskaste med studenten kommer att vara att SumSeven kommer att splittras. Inte totalt helt för alltid, men ganska mycket på väldigt oviss tid. Bara taken på att vi inte kommer att ses varje dag, festa var och varannan helg och bara vara får mig extremt gråtfärdig. Men samtidigt blir jag väldigt glad när jag tänker på att vi har tjugotvå veckor på oss att ses och umgås som aldrig förr och ta vara på varenda jävla dag med varandra. Och jag har en känsla av att vi kommer att göra denna termin ganska så oförglömlig.

Åter till skolan då. Den var som vanligt, så klart. Kändes som en måndag som var som en torsdag fast det egentligen var fredag. Och detta ska vi ikväll fira med att hälsa på Harry och hans Club 29. Gutt blir det. och idag fick jag lite skivor in i brevinkastet, som jag tack vare  det feta presentkortet från Astrid Lindgrens Värld inte betalat ett piss för. Tack för det.

Trevlig helg



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0